آرایشی و بهداشتی

خواص روغن آرگان برای پوست

خواص روغن آرگان برای پوست

خواص روغن آرگان برای پوست

خواص روغن آرگان برای پوست

خواص روغن آرگان برای پوست

۹۹% از ترکیبات روغن آرگان از تری گلیسیرید ساخته شده که شامل ( ۴۵% اسید اولئیک و ۳۴% اسید لینولئیک ) می باشد. ۱٪ باقی مانده حاوی ترکیبات بیولوژیکی بسیار فعال مانند ویتامین E، کاروتنوئید، استرول ها و پلی فنل ها است. اسکوآلن نیز یک ترکیب ضد سرطان پوست گزارش شده است که به میزان زیادی در این روغن وجود دارد.

روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب امگا ۶ است. تحقیقات نشان می‌دهد که در صورت استفاده برای پوست، باعث تسکین التهاب و درعین حال مرطوب کردن پوست می شود.

مقدار بالای ویتامین E در این روغن از چین وچروک شدن پوست ممانعت کرده و با ترمیم سلول های پوست باعث الاستیک شدن هرچه بیشتر آن می شود از طرفی به علت وجود مقادیر قابل توجه اسیدهای چرب غیر اشباع جذب آب دایمی پوست را امکان پذیر کرده و باعث حفظ رطوبت پوست می شود.

آنتی اکسیدان ها در روغن آرگان خالص به طور کلی برای بهبود پوست های که تحریک شده، ترک خورده، آسیب دیده یا حتی سوخته است.بسیار مفید می باشد.

روغن آرگان می تواند با تقویت کلاژن سازی در پوست از افتادگی پوست و چین و چروک جلوگیری کند.

اسید لینولئیک موجود در روغن آرگان باعث کاهش التهاب‌ ناشی از آکنه می شود و ترکیبات آنتی اکسیدانی این روغن کمک فراوانی به بازسازی پوست می کنند.

روغن آرگان جذب بسیار بالایی دارد و موجب افزایش چربی پوست های چرب و استعداد بیشتر به جوش زدن نمی شود.

جهت سفارش روغن آرگان خالص دکتر بیز به لینک زیر مراجعه نمایید؛

خواص روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان بیز

روغن آرگان بیز

ترکیبات:
روغن آرگان، نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی
روغن آرگان محصولی استخراج شده از قلب درخت آرگان مراکشی و یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست و مو می‌باشد که معمولاً به دلیل خصوصیات بی نظیرش از این ماده با نام طلای مایع یاد می‌کنند.

۲۴۱,۵۰۰ تومان

اکنون خرید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *