از نظر حقوقی، در معاملات سایت فروشگاه اینترنتی سیچه، سایت sicheh.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آنرا در سایت فروشگاه اینترنتی تلنت کالا درج نموده است.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال کالا خواهد بود که در فاکتور پیش پرداخت درج خواهد گردید. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه سیچه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان از طریق پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود. در صورتی که فروشگاه اینترنتی سیچه به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید. سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده ، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

هر گونه نقص و یا عیب فنی بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد.

به محض پذیرش عضویت شما در سایت فروشگاه اینترنتی سیچه ، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.

فروشگاه اینترنتی سیچه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی سیچه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

زمان تحویل کالا با توجه به شیوه ارسال پستی از 4 تا 16 روز کاری می باشد. لطفا برای اطمینان از زمان دریافتی قبل از سفارش با ما تماس بگبربد.