آموزشی

بهترین بیزینس در کانادا را بشناسید + معرفی 24 شغل پردرآمد در کانادا

بهترین بیزینس در کانادا را بشناسید + معرفی 24 شغل پردرآمد در کانادا

بهترین بیزینس در کانادا را بشناسید + معرفی 24 شغل پردرآمد در کانادا : بهترین بیزینس در کانادا شامل موارد زیادی است و بسته به بودجه، توانایی و امکاناتی که در این کشور دارید، می توانید یکی از آن ها را برای خود ایجاد کنید. در سال های اخیر مهاجرت ایرانی ها به کشور کانادا بسیار زیاد شده است؛ به طوری که در هر شهری از این کشور باشید، قطعا ایرانی های زیادی را پیدا می کنید.

در داخل ایران نیز کسب و کار های زیادی در چند سال گذشته رشد کرده اند که به ایرانیان خارج از کشور خدمات میدهند؛ به طور مثال ارسال گل به خارج از کشور بدون نیاز به فضای فیزیکی خاصی، بهترین خدمات را به مهاجران ایرانی مقیم در خارج از کشور می دهد.

در کل لازم است بدانید که برای ایجاد کسب و کار در هر کشوری، انتخاب های زیادی را به صورت فیزیکی و آنلاین پیش روی خود دارید؛ اما برخی از مشاغل در برخی از کشور ها تقاضای خیلی بیشتری دارند. در ادامه این مطلب به بهترین بیزینس در کانادا می پردازیم.

لیست بهترین بیزینس در کانادا

بهتر است قبل از این که به کشور کانادا مهاجرت کنید، شغل مورد نظر خود را بسته به میزان سرمایه و تخصصی که دارید انتخاب کنید؛ این به شما کمک می کند تا قبل از مهاجرت، مقدمات راه اندازی آن شغل را برای خود تدارک ببینید. در ادامه به لیستی از بهترین بیزینس در کانادا می پردازیم.

· توسعه دهنده اپلیکیشن کوانتومی

· شرکت پرورش باغ عمودی

· ساخت چاپ سه بعدی صنعتی

· شرکت هوش مصنوعی

· ساخت کاندو هوشمند

· ساخت خودرو برقی

· شرکت بلاک چین

· ساخت و توسعه گوشی همراه

· مهندس نرم افزار

· املاک

· تجارت الکترونیک

· مراقبت های بهداشتی

· توسعه خدمات مالی

.گل فروشی

· توسعه وبلاگ

· فروشگاه آنلاین

· اجاره منزل

· رانندگی

· نویسندگی

· خرده فروشی

· بازرس خانه

· معلم خصوصی

· تزئیین دکوراسیون داخلی

· تعویض روغن و شستشوی ماشین

بهترین بیزینس در کانادا با سرمایه زیاد

قصد داریم تا بهترین بیزینس در کانادا را بسته به میزان سرمایه و بودجه ای که نیاز دارد دسته بندی کنیم؛ به همین دلیل اگر با سرمایه قابل توجهی به این کشور مهاجرت کرده اید و می خواهید در حوزه کاری خود سرمایه گذاری خوبی را انجام دهید، می توانید سراغ مشاغلی که در ادامه معرفی می کنیم بروید.

توسعه اپلیکیشن کوانتومی؛ کسب و کاری نوین

اگر در حوزه کامپیوتر تخصص زیادی دارید و در شاخه های IT مشغول به کار هستید، می توانید در همین ابتدای کار سراغ توسعه اپلیکیشن های کوانتومی بروید. به طور کلی کامپیوتر های کوانتومی نوع جدیدی از کامپیوتر ها هستند که محدودیت داده ندارند و سرعت آن ها چندین و چند برابر کامپیوتر های معمولی است. توسعه اپلیکیشن های کوانتومی در زمینه های مالی یا زمینه های مشابه، می تواند با اسقبال زیادی در کشور کانادا رو به رو شود.

البته که انجام دادن این کار به همین راحتی ها نیست. شما باید ایده های خوبی برای توسعه اپلیکیشن کوانتومی داشته باشید. سپس شرکتی را در کشور کانادا راه اندازی کنید و از متخصصین برای توسعه اپلیکیشن خود کمک بگیرید.

شرکت توسعه باغ عمودی؛ بهترین ایده کسب و کار در کانادا

بهترین بیزینس در کانادا را بشناسید + معرفی 24 شغل پردرآمد در کانادا

کشاورزی را می توان بهترین بیزینس در کانادا و خیلی از کشور های دیگر دانست؛ در واقع همه کشور ها به کشاورزی نیاز دارند. اما به دلیل گرانی زمین های کشاورزی، نمی توان این شغل را به راحتی در کانادا راه اندازی کرد؛ در این صورت باید از ایده ای که در کشور چین انجام می شود کمک بگیرید. می توانید کشاورزی را به صورت عمودی انجام دهید؛ به این صورت که در هر طبقه و جایگاه، میوه و محصول جدیدی را پرورش دهید. این کسب و کار هم نیاز به سرمایه تقریبا زیادی دارد.

شرکت چاپ سه بعدی؛ ایده نوین و پرهزینه

اگر می خواهید در یک زمینه جدید شرکتی را افتتاح کنید، می توانید سراغ حوزه چاپ سه بعدی صنعتی بروید. چاپ سه بعدی در چند سال گذشته تا به الان، رشد زیادی در زمینه های مختلف داشته است. با استفاده از پرینتر های سه بعدی می توانید خروجی های بسیار دقیقی را به دست بیاورید. معمولا حوزه های صنعتی بسیار به این مورد نیاز دارند. یکی از این حوزه ها ساخت و ساز است. مهندسین ساخت ساز نیازمند یک فایل دقیق از طرحی که می خواهند بسازند هستند.

شرکت هوش مصنوعی؛ پردرآمد ترین بیزینس در مدت گذشته

قطعا شما هم در یک سالی که گذشت، تحت تاثیر ابزار های هوش مصنوعی و سر و صدایی که این حوزه ایجاد کرد قرار گرفتید. قطعا در چند سال آینده حوزه هوش مصنوعی رشد بیشتری را هم تجربه خواهد کرد. اگر مهندس هوش مصنوعی هستید یا به طور کلی تخصص این حوزه را دارید، با راه اندازی یک تیم و شرکت هوش مصنوعی می توانید درآمد زیادی داشته باشید.

این شغل نیازمند ایده های جذابی از سمت شما است. همچنین باید بتوانید متخصصین این حوزه را در کنار خود داشته باشید. کانادا از مهندس های هوش مصنوعی برای توسعه این حوزه در کشور خودش حمایت زیادی می کند.

کاندو هوشمند؛ ساخت و ساز به روش نوین

کاندو به آپارتمان هایی گفته می شود که دارای راه پله و آسانسور های مشترک هستند. همچنین نگهداری اموال درون آپارتمان ها، بر عهده ساکنین آن ها می باشد. این نوع آپارتمان های مسکونی در همه جای دنیا در حال رشد هستند. یکی از بهترین کشور ها برای توسعه چنین سازه هایی بدون شک کانادا است.

سخت خودرو برقی؛ نیازمند دانش تخصصی

یکی دیگر از حوزه هایی که کانادا به شدت از آن استقبال می کند، ساخت خودرو های برقی است. خودرو های برقی در کشور هایی مثل آمریکا، باعث کاهش تصادفات و کاهش آلودگی هوا و کاهش سوخت شده است. این ها صرفا گوشه ای از مزایای خودرو های برقی هستند. اگر تجربه و دانش خوبی در این زمینه دارید، می توانید شرکت خود را در این زمینه راه اندازی کنید.

شرکت بلاکچین؛ بهترین بیزینس در کانادا

اگر برای افتتاح بهترین بیزینس در کانادا می خواهید سراغ فناوری روز دنیا بروید، بلاک چین را به شما پیشنهاد می کنیم. فناوری بلاک چین به شما این امکان را می دهد که بتوانید اپلیکیشن های مختلفی را به صورت غیر متمرکز ایجاد کنید. به طور مثال می توانید سیستم های مالی مختلفی را بر بستر این شبکه بسازید.

توسعه گوشی همراه؛ رقابتی و پردرآمد

شهروندان کشور کانادا هم به مانند تمام دنیا از برند های برتر مانند اپل و سامسونگ استفاده می کنند. همان طور که می دانید این برند ها در بازه های یک ساله گوشی های جدید خود را عرضه می کنند. اگر بتوانید در فواصل کوتاه تر گوشی های همراه خوبی را در این کشور با فناوری های روز بسازید، قطعا رفته رفته با رشد قابل توجهی رو به رو می شوید.

بهترین بیزینس در کانادا با سرمایه کم

اگر سرمایه زیادی را برای ایجاد بیزینس های گفته شده تا الان ندارید، اصلا جای نگرانی نیست؛ چرا که می توانید با سرمایه های خیلی کمتر هم مشاغل فوق العاده پول سازی را برای خود راه اندازی کنید. در ادامه به معرفی بهترین آن ها می پردازیم.

مهندس نرم افزار؛ بهترین بیزینس در کانادا

به طور کلی مهندسین نرم افزار در کشور هایی مثل کانادا و دیگر کشور ها که مشتاق پیشرفت در زمینه های نرم افزاری هستند، جایگاه ویژه ای دارند. اگر تحصیل خود را در زمینه مهندسی نرم افزار پشت سر گذاشته اید و دارای تخصص عالی در این زمینه هستید، می توانید در کانادا جایگاه شغلی خوبی داشته باشید. با سرمایه ای کوچک می توانید شرکت خود را در زمینه مهندسی نرم افزار در کانادا ایجاد کنید.

حتی اگر دارای هیچ سرمایه ای برای راه اندازی شرکت نیستید، می توانید به عنوان مهندس نرم افزار، برنامه نویس، متخصص هوش مصنوعی یا دیگر زمینه ها، در شرکت های مربوطه استخدام شوید.

بهترین بیزینس در کانادا را بشناسید + معرفی 24 شغل پردرآمد در کانادا

املاک؛ قانونی و پردرآمد

اگر دارای سرمایه حداقلی برای راه اندازی یک محیط اداری کوچک هستید، می توانید به حوزه املاک در کانادا وارد شوید. در کاناد نیز مردم همواره به دنبال خرید خانه، اجازه منزل، اجازه دادن منزل خود و خیلی از موارد دیگر هستند. در این بین شما به عنوان یک رابط برای قانونی پیش بردن این اهداف، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

تجارت الکترونیک؛ کسب و کاری پرتقاضا

بعد از همه گیری ویروس کرونا، مشاغل مربوط به تجارت الکترونیک به شدت رشد کردند؛ به طوری که در سال 2020 حدود 29.9 میلیارد دلار درآمد در این حوزه به دست آمد. در کانادا نیز شرکت های بزرگی در زمینه تجارت الکترونیک خدمات دهی می کنند. اگر در ایران حوزه کاری شما تجارت الکترونیک بوده، در کانادا می توانید آن را رشد و پیشرفت دهید. این کسب و کار اصلا نیازمند سرمایه بزرگی نیست؛ صرفا باید دانش و تخصص زیادی داشته باشید و بهترین خدمات را ارائه دهید.

مراقبت های بهداشتی؛ ترکیبی از تخصص های مختلف

این روز ها مراقبت های بهداشتی با کمک تخصص های مختلف مخصوصا حوزه های فناوری، بسیار پیشرفت کرده است. در چند سال گذشته شرکت های مختلفی در این زمینه و در کشور کانادا به وجود آمده اند. شما می توانید سیستم های مراقبت های بهداشتی را به کمک هوش مصنوعی و شرکت های دارویی توسعه و رشد دهید. به همین دلیل این مورد را می توان بهترین بیزینس در کانادا دانست. البته که برای خدمات دهی در این زمینه قطعا نیازمند متخصصین زیادی هم هستید.

توسعه خدمات مالی؛ بیزینس با احتمال موفقیت زیاد

در گذشته خدمات مالی صرفا توسط بانک ها و سازمان های دولتی ارائه داده می شدند؛ اما امروزه این خدمات در روش های مختلف و در نقاط مختلف دنیا انجام می شوند. یکی از مشکلاتی که در انجام امور مالی برای مردم وجود دارد، محدودیت مکانی است. به طور مثال در کشور ما به دلیل مشکلات تحریم، امکان بسیاری از خرید ها و پرداخت ها در سایت های خارجی وجود ندارد.

اما در کانادا می توانید با ایجاد سیستم های مالی در بستر فناوری های مختلف، این مشکل را از بین ببرید. این اتوماسیون های مالی، سیستم های حسابداری و بسیاری از موارد دیگر، جزو این سیستم ها هستند.

گل فروشی؛ فروش گل های آپارتمانی

یکی از بهترین مشاغلی که در کانادا می توانید راه اندازی کنید، گل فروشی است. این شغل نیاز به سرمایه خیلی زیادی ندارد؛ در واقع گل فروشی را می توانید بسته به میزان سرمایه ای که دارید راه اندازی کنید. فروش گل های آپارتمانی در کانادا با محبوبیت بسیار زیادی نزد مردم همراه است؛ چرا که گل ها همواره جزو بهترین تزئینات برای دکوراسیون منزل محسوب می شوند.

با داشتن سرمایه ای نه چندان زیاد می توانید مغازه ای کوچک برای فروش گل در کانادا ایجاد کنید. حتی اگر از سرمایه خوبی برای ایجاد مغازه برخوردار نیستید، می توانید سراغ گل فروشی آنلاین بروید. ضمن این که ایرانیان زیادی تمایل دارند تا با ارسال گل به کانادا، عزیزانشان را در کانادا سورپرایز کنند.

بهترین بیزینس در کانادا بدون سرمایه

اگر هیچ سرمایه ای برای راه اندازی کسب و کار در کانادا ندارید، باز هم جای نگرانی نیست؛ چرا که ایده های جذابی نیز برای شما وجود دارند. در ادامه به بهترین بیزینس در کانادا بدون نیاز به سرمایه می پردازیم.

توسعه وبلاگ؛ بدون نیاز به سرمایه

در چه حوزه ای دانش و تخصص دارید؟ آیا در زمینه خاصی مدام در حال تحقیق هستید؟ آیا می خواهید در یک زمینه دیده شوید؟ می توانید در راستای چیزی که در ذهن دارید، یک وبلاگ راه اندازی کنید. وبلاگ ها راه خوبی برای جذب مخاطب و دیده شدن هستند. پس از این که مخاطبان قابل توجهی را جذب کردید، می توانید با استفاده از روش هایی مثل تبلیغات و فروش، درآمد خوبی کسب کنید.

فروشگاه آنلاین؛ بدون محدودیت مکان

اگر دارای سرمایه برای خرید و اجازه مغازه در کانادا نیستید، می توانید به راحتی در این کشور فروشگاهی آنلاین ایجاد کنید. این روز ها به لطف بستر آنلاینی که به وجود آمده، می توانید فروشگاه خود را در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها راه اندازی کنید. به طور مثال می توانید یک فروشگاه آنلاین برای پوشاک و اکسسوری ایجاد کنید.

حتی اگر هنوز به کانادا مهاجرت نکرده اید، می توانید با ارسال گل به خارج از کشور کسب و کار خود را سریع تر آغاز کنید. این شغل محدود به مکان و زمان نیست. صرفا باید تولید محتوایی عالی داشته باشید و خدماتی با کیفیت ارائه دهید.

اجاره منزل؛ بهترین بیزینس در کانادا بدون سرمایه

اگر در کانادا علاوه بر منزل خود دارای یک منزل دیگر هم هستید، می توانید با اجاره دادن آن منبع درآمدی بی دردسر ایجاد کنید. این بیزینس نیازمند هیچ سرمایه ای نیست. برای اجازه دادن منزل خود در کانادا می توانید از املاک و حتی وب سایت هایی که در این زمینه وجود دارند کمک بگیرید.

رانندگی؛ آسان و بدون نیاز سرمایه

تنها با داشتن یک ماشین، می توانید درآمد خوبی را در کانادا کسب کنید. رانندگی در کانادا می تواند به صورت آزاد انجام شود. اما در صورت نیاز می توانید با ثبت نام در شرکت هایی مثل Uber رانندگی را تحت خدمات و مدیریت آن ها انجام دهید.

نویسندگی؛ شغلی آزاد

نویسندگی در کشور کانادا شغلی است که می تواند به صورت استخدامی یا آزاد انجام شود. در این شغل اقدام به نویسندگی مقالات حوزه های مختلف برای وب سایت های متفاوت می کنید. برای نویسندگی در کشور کانادا نیاز است تا به زبان انگلیسی مسلط باشید.

خرده فروشی؛ آنلاین و حضوری

خرده فروشی در کانادا شغلی است که می توانید به صورت آنلاین و حضوری انجام دهید. در این شغل می توانید محصولات دسته دوم را با قیمت های بسیار پایین به فروش برسانید. اگر محدودیت فضا برای فروش دارید، می توانید، به راحتی اجناس را در قالب وب سایت بفروشید.

بازرس خانه؛ شغلی قانونی و پرتقاضا

برای این که در کانادا تبدیل به یک بازرس خانه شوید، باید ابتدا مدارک قانونی این کار را دریافت کنید؛ سپس می توانید بدون داشتن سرمایه، از این شغل درآمد خوبی را به دست آورید. در کانادا بررسی خانه قبل از خرید برای کسانی که به تازگی مهاجرت کرده اند یا می خواهند منزل خود را عوض کنند بسیار مهم است؛ به همین دلیل بازرس منزل در لیست بهترین بیزینس در کانادا قرار می گیرد.

معلم خصوصی؛ نیازمند دانش و تخصص

اگر دارای دانش و تخصص تحصیلی زیادی هستید یا صرفا در یک درس تسلط زیادی دارید، می توانید به عنوان معلم خصوصی در کانادا کسب درآمد کنید. این شغل هم به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد. خیلی از افرادی که به تازگی به کانادا مهاجرت کرده اند، به دلیل شرایط قانونی نمی توانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند؛ شما می توانید وظیفه آموزش به آن ها را قبول کنید و درآمد خوبی نیز کسب کنید.

تزئین دکوراسیون داخلی؛ شغلی جذاب و پردرآمد

دکوراسیون داخلی در همه جای دنیا جزو مشاغل پردرآمد محسوب می شود. اگر دارای این مهارت هستید، در کانادا می توانید درآمد زیادی از آن کسب کنید. صرفا نیاز است تا از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری نمونه کار های خود استفاده کنید. در واقع باید بتوانید بازاریابی خوبی را انجام دهید؛ این گونه بدون سرمایه کسب و کار خود را ایجاد می کنید.

تعویض روغن و شستوشوی ماشین؛ نیازمند تخصص

اگر تخصص و سابقه کاری خوبی در زمینه تعویض روغن دارید، بهتر است در کانادا نیز وارد این شغل شوید. چرا که در این کشور تقاضای زیادی برای آن وجود دارد و می توانید به درآمد زیادی برسید. اما اگر در این زمینه تخصص ندارید، می توانید از طریق شستشوی ماشین کسب درآمد کنید.

سخن نهایی درباره بهترین بیزینس در کانادا

طبق موارد گفته شده، سعی کنید بهترین بیزینس در کانادا را طبق میزان مهارت، تحصیلات، توانایی و مخصوصا میزان سرمایه ای که دارید انتخاب کنید. برخی از مشاغل مانند ثبت شرکت، به شما برای مهاجرت کمک زیادی نیز می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *